Mitt 81 inlägg! :D

Hej alla coola läsare!
Gissa vad? Det här är mitt 81 inlägg!!!:D:D:D
Ni kanske redan visste det, rubriken är rätt så tydlig...:S
Det måste vi fira!
Med smailys? Nej, jag tänkte.... föresten hur kom du in här Addlan? Man har sina knep. :cool:
Du får väll stanna då, jag lovade ju faktiskt att du skulle få skriva med mig en gång till.(yees!) men vad tänkte du fira med?
Justdet, jag tycker att vi ska fira med en bloggträff! En bloggvaddå? En bloggträff, en träff där jag och några andra träffas och tar bilder till bloggen och pratar. Det låter jätte kul! :D Här är lite info:
Dag: Ondag 20/10
Tid:17.30
Server: Pandiala
Vart: Sfp (San franpanfu)
Jag blir jätte glad om andra blogg ägare skriver om det här på sin blogg. :)
Och det blir jag också! :D
OBS! tyvärr blir det ingen fest. ;(
Ha det maxat!

och


P.S. Anmäl er till min bloggstaffet HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0