Vässa pennorna!

Hej alla coola läsare!
Gissa vad? Jag ska ha en egen BLOGGSTAFFET!
Anmäl er genom att kommentera detta inlägg.Ni ska fylla i alla fält och er blogg address ska stå i kommentaren.
Jag väljer ut tre av dom bloggarna jag tycker är bäst. Sen får ni rösta på den ni tycker ska vinna.
Priset är en sån här text som man kan avsluta inlägget med eller en bild av pandan staylad på blingee som jag lägger ut på bloggen.

Ha det maxat!




P.S. Glöm inte och skriva vad du vill ha för nåt och om du väljer texten hur den ska se ut.

Kommentarer
Postat av: alemanda

Heej emme20!

Jag är med!

Adressen är:



www.minpanfu.blogg.se



:D

2010-10-16 @ 21:53:31
URL: http://minpanfu.blogg.se/
Postat av: cken

Fråga 1. Hur gör man sådan där cool text som du

har i slutet där det står Emme20 på?

Fråga 2. Hur gör man en sådan där cool bild med glitter och så?



TACKSAM FÖR SVAR!!



cken

2010-10-18 @ 18:33:29
Postat av: Emme20(bloggägaren)

Det är lite kompliserat att göra texten på mitt sett(jag har inte paint) så det är väldigt svårt att förklara men om du vill så kan jag göra en till dig.

Och bilden är det bara att klippa ut och ladda upp den på blingee och stayla den som du vill!



Ha det maxat!



Emme20

2010-10-19 @ 05:14:57
URL: http://panfutidningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0