Söker header

Såja, nu tror jag att min blogg är ganska färdig nu. Men det är nåntingsom fattas...... Juste! :P En snygg header!  Men tyvär kan jag inte göra en själv.... Jag vet! Ni kan hjälpa mig! Ni skriver en kommentar min blogg och jag en i din blogg (OBS! jag kommer bara göra det hos en) och den som får en kommentar från mig får göra en header! Och som tack får vinnaren bli interjuvad och jagg lägger ut interjuvn här i bloggen! Ungefär som en tävling! :P ;)

Ha det maxat!

Emme20 :D

Ps. jag kommer att lotta ut vem kommentar jag ska svara på.

Kommentarer
Postat av: D

Hejsan! :)

har du fått till din header än?

2010-10-19 @ 22:14:34
URL: http://mastromonaco.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0