Vackra tyger och god chocklad.

Hej alla coola läsare!
Nu har det kommit nya kläder och möbler till panfu. Kläderna vet jag inte riktigt var det är men jag tror att pojkens är en sheriff men det är iallafall färgrant. Eller vad tyker ni?

Om jag ska vara ärlig så tyckte jag bara att pojkens hatt ser särskilt bra ut. Men jag älskar möblerna! :D Mums! Ni annar inte hur svårt det var och hålla sig en hel natt utan att äta upp bilden! :D :P Kolla själva så förstår ni mig:

Mums! :P Men om man ska ha dom här så ska man nog ha igloon eller godiskojan! :)

Ha det maxat!

Emme20

Kommentarer
Postat av: Melker21

Du emme. Jag behöver hjälp! Jag har lärt mig hur man tar en bild men jag kan inte få med den i inlägget hjälp mig /Melker21

2010-10-13 @ 16:04:01
URL: http://panfuon.blogg.se/
Postat av: Melker21

ja man blir riktigt hunsrig av alla möbler /Melker21

2010-10-13 @ 16:32:12
URL: http://panfuon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0