Komentera!

Hej alla coola läsare!
Nu är det dags att kommentera! :D Varför? För att det är komenterar tävling! Den som komenterar mest vinner!Reglerna är enkla:
  • Varje kommentar måste ha minst 5 ord och handla om något, den kan inte vara såhär: så så så så så så och bla bla.
  • Och såklart måste kommentarerna vara snälla, annars godkänner jag dom inte.
Den som vinner får en bild av sin panda staylad på blingee (vi har ett möte på panfu först)
Och föresten, alemanda det krånglade med mitt rit system så jag kan inte ge dig ditt pris, så kan vi ses på onsdag klockan 4 i pandiala så gör jag dig till dagens panda?

Ha det maxat!

Emme20

Kommentarer
Postat av: Melker21

Kul med en tävling bra ide Ha det rörigt och smörigt /Melker21

2010-10-11 @ 16:54:00
URL: http://panfutidningen.blogg.se/
Postat av: Melker21

Emme jag har en blogg adressen är panfuon.blogg.se /Melker21

2010-10-11 @ 19:08:01
URL: http://panfutidningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0