Jag och Addlan.

Hej alla coola läsare!
Ni kommer väll ihåg Addlan?
Onödig fråga, såklart dom gör! ;)
Ja, alla som har läst det inlägget men vissa har kanske kommit nya till bloggen.
Oj, det tänkte jag inte på... :O
Dom som inte vet vem Addlan är så är hon min andra panda och....
Och är best! :cool:
Jag tänkte säga att du var busig faktiskt!
Och best! :cool:
Nej...men aja. Det var fredag igår, hade du fredagsmys?
NEJ! Fredagsfest.
Okej, vad är det då?
Aså först så sätter jag på mig mina finaste kläder och går till skönhetssalongen och ficksar håret. Sen går jag till staden och säger: Fredags fest i min koja! Och där sätter jag på "Hero" och vi dansar pop en liten stund.
Sen så ställer jag fram chips, popcorn och läsk och sätter på min stora tv och vi tittar på idol!
Det låter faktiskt som fredagsmys.
Men det är det inte, det är fredagsfest!
Okej, okej, okej! Vi säger väll det! Men du sa att ni tittade på idol, vem är din favorit?
Det måste vara han, vad heter han! Justdet! Daniel.
Aa, han är bra, men jag tror att vi måste börja avsluta nu.
Neeej, jag har ju så roligt! :(
Men du kommer få skriva här mer gånger.
Lovar du?
Ja, jag lovar.
Okej då.

Ha det maxat!

och


Varför står det inte mitt namn där?
För att det är min blogg.
Men...
Tyst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0