Igår...

Hej alla coola läsare!
Förlåt att jag inte skrev om nåt av det som hände igår, men jag kan berätta lite nu.
Det har kommit nya kläder och möbler:

Och möblerna:

Och en grej som var lite knäpp, när jag logggade in på morgonen igår så funkade inte level boostern, men sen funkade den så nu är jag i level 44. Och så den grymt stora nyheten, UNDERVATTENSKOLAN!!! Partyt var grymt häftigt där nere men tyvärr fick jag ingen bra bild :( Lösenordet var ganska lätt att lista ut men dom som inte gorde det, det var mars. Och så loggade Max och Ella in några gånger men jag missa dom. :(

Ha det maxat!




P.S. VIKTIGT!!! Det blir ingen fest imorgon, jag fick oväntade förhinder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0