Halloweeeeeeeen!

Hej alla coola läsare!
Snart är det halloween! Och gissa vad? Jag har gjort en egen mejl addres till bloggen! Så ni kan skicka in bilder till mej. Och på tal om skicka in bilder så tänkte jag att ni skulle kunna skicka in halloween bilder till mig och jag lovar att jag lägger ut alla. Addressen är: [email protected] Och om ni vill desingna kläder och skicka in dom till mej så går det också bra. Här är mallen:

Skicka in nu allt vad ni kan för jag vill ha många bilder! Och så dagens fråga:
VAD TÄNKER DU VARA PÅ HALLOWEEN?

Ha det maxat!






Kommentarer
Postat av: Melker21

Öh? Jag tror att jag ska vara något vampyrliknande /Melker21

2010-10-24 @ 08:59:51
URL: http://panfuon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Häxa :P

2010-10-30 @ 21:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0