Ella och Max

Hej alla coola läsare!
Här är två interjuver med Max och Ella:
Max:
Namn:
Max
Pandanamn: Panfu_Max
Ålder:
12
Namnsdag:
1 februari
Intressen:
Lösa kluriga fall, lista ut hemligheter, läsa, judo
Älsklingsfärg:
Blå! Ibland mörkgrönt också…
Favoritdjur:
Lejon och myror (de är otroligt starka!)
Favoritmat:
Kycklingmackor och pannkakor
Min bästa egenskap:
Mod
Min sämsta egenskap:
Otålighet
Vad jag vill bli:
Hemlig agent!
Det gillar jag inte alls:
Att ha tråkigt, blomkål, regn
Motto:
Don’t worry, be happy
Ella:
Namn:
Ella
Pandanamn: Panfu_Ella
Ålder:
14
Födelsedag:
11 juli (Max fyller förresten år den 1 oktober och är stjärntecknet våg :) )
Stjärntecken:
Kräfta
Namnsdag:
19 februari
Intressen:
Skriva, måla och lyssna på musik (Smashing Pancakes!)
Älsklingsfärg:
Röd
Favoritdjur:
Apa, häst, val
Favoritmusik:
Smashing Pancakes! Och låten ”Ella, Elle L’a” (av Kate Ryan), hihi
Favoritmat:
Spaghetti, choklad (men bara mjölkchoklad!)
Mina bästa egenskap:
Nyfikenhet
Min sämsta egenskap:
Nyfikenhet ;)
Vad jag vill bli:
Journalist eller författare (eller om det inte går, jurist)
Det gillar jag inte alls:
Lögner och när man inte tar mig på allvar (och pizza med ansjovis…)
Motto:
Hellre ett hårstrå i soppan än soppa i håret!
Det var dom!

Ha det maxat!

Emme20


Kommentarer
Postat av: fgdfgg

wow fin bild önskar att jag blev dagens panda någon gong nå ja grattis att du blev dagens panda

2010-10-04 @ 10:16:09
URL: http://fgdfgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0