Grymt coola kläder och grymt FARLIGA möbler!

Hej alla coola läsare!
Asså allvarligt, det har kommit nya GRYMT coola kläder:

Dom är ju dom coolaste kläderna från den här mode tävlingen! :cool: :D På fredag (det är gp dag) så ska jag köpa killens solglasögon och tjejens top direkt! :D
Det har också kommit väldigt farliga möbler:

Vem vill sätta sig i haj stolen? ;)
Och så kanske, kommer jag att skapa en ny blogg som jag bloggar med en kompis på, en dubbel blogg alltså. Vem jag ska blogga med? Hemligt. Och så är det bara kanske, men om det blir så så ska jag radera den här bloggen. :(

Ha det maxat!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Veeeeeeem dåååååååååååååå? emme? (/Melker21)

2010-11-10 @ 15:04:48
Postat av: maja1240

Tja emme har inte sett dig men saknar dig ;(

2010-12-26 @ 18:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0